Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/4999
Title: Факторний аналіз беззбиткового обсягу продажів
Authors: Благой, В. В.
Keywords: собівартість; управління витратами; аналіз маржинальний; реалізація продукції; виробництво продукції; cost; management cost; marginal analysis; factor analysis
Issue Date: 2013
Publisher: НТУ "ХПІ"
Citation: Благой В. В. Факторний аналіз беззбиткового обсягу продажів / В. В. Благой // Вісник Нац. техн. ун-ту "ХПІ" : зб. наук. пр. Темат. вип. : Технiчний прогрес та ефективнiсть виробництва. – Харків : НТУ "ХПІ". – 2013. – № 22 (995). – С. 146-151.
Abstract: В статті досліджено питання використання аналізу практики управління витратами на виробництво і реалізацію продукції. Розглянута методика управління витратами підприємства на основі маржинального аналізу, який доповнено факторним аналізом беззбиткового обсягу продажів.
The paper investigates the use of analysis of management practices cost of production and sales. The method of cost management on the basis of marginal analysis, factor analysis is supplemented break-even sales.
URI: http://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/4999
Appears in Collections:Вісник № 22

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
vestnik_HPI_2013_22_Blahoi_Faktornyi.pdf460,34 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open
Show full item record  Google Scholar



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.