Факторний аналіз беззбиткового обсягу продажів

Ескіз

Дата

2013

ORCID

DOI

Науковий ступінь

Рівень дисертації

Шифр та назва спеціальності

Рада захисту

Установа захисту

Науковий керівник

Члени комітету

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

НТУ "ХПІ"

Анотація

В статті досліджено питання використання аналізу практики управління витратами на виробництво і реалізацію продукції. Розглянута методика управління витратами підприємства на основі маржинального аналізу, який доповнено факторним аналізом беззбиткового обсягу продажів.
The paper investigates the use of analysis of management practices cost of production and sales. The method of cost management on the basis of marginal analysis, factor analysis is supplemented break-even sales.

Опис

Ключові слова

собівартість, управління витратами, аналіз маржинальний, реалізація продукції, виробництво продукції, cost, management cost, marginal analysis, factor analysis

Бібліографічний опис

Благой В. В. Факторний аналіз беззбиткового обсягу продажів / В. В. Благой // Вісник Нац. техн. ун-ту "ХПІ" : зб. наук. пр. Темат. вип. : Технiчний прогрес та ефективнiсть виробництва. – Харків : НТУ "ХПІ". – 2013. – № 22 (995). – С. 146-151.

Колекції

Підтвердження

Рецензія

Додано до

Згадується в