Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/50972
Title: Роль цифрового маркетингу в світовій торгівлі
Authors: Товажнянська, Ольга Ігорівна
Черепанова, Вікторія Олександрівна
Перерва, Петро Григорович
Keywords: Інтернет; електронна комерція; торгівля; соціальні мережі
Issue Date: 2020
Publisher: Луцький національний технічний університет
Citation: Товажнянська О. І. Роль цифрового маркетингу в світовій торгівлі / О. І. Товажнянська, В. О. Черепанова, П. Г. Перерва // Маркетинг в умовах розвитку цифрових технологій : матеріали 3-ї Всеукр. наук.-практ. інтернет-конф., 30 жовтня 2020 р. – Луцьк : ІВВ Луцького НТУ, 2020. – Вип. 3. – С. 198-200.
ORCID: orcid.org/0000-0002-6256-9329
URI: http://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/50972
Appears in Collections:Кафедра "Менеджмент інноваційного підприємництва та міжнародних економічних відносин"

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Tovazhnianska_Rol_tsyfrovoho_2020.pdf391,41 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open
Show full item record  Google Scholar



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.