Роль цифрового маркетингу в світовій торгівлі
Дата
2020
DOI
Науковий ступінь
Рівень дисертації
Шифр та назва спеціальності
Рада захисту
Установа захисту
Науковий керівник
Члени комітету
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Луцький національний технічний університет
Анотація
Опис
Ключові слова
Інтернет, електронна комерція, торгівля, соціальні мережі
Бібліографічний опис
Товажнянська О. І. Роль цифрового маркетингу в світовій торгівлі / О. І. Товажнянська, В. О. Черепанова, П. Г. Перерва // Маркетинг в умовах розвитку цифрових технологій : матеріали 3-ї Всеукр. наук.-практ. інтернет-конф., 30 жовтня 2020 р. – Луцьк : ІВВ Луцького НТУ, 2020. – Вип. 3. – С. 198-200.