Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/51233
Title: Проблеми і перспективи впровадження новітніх видів маркетингу в Україні
Authors: Ілляшенко, Наталія Сергіївна
Пігуль, П. В.
Keywords: маркетингова діяльність; економічна діяльність; Інтернет-маркетинг; господарське життя
Issue Date: 2017
Publisher: Сумський державний університет
Citation: Ілляшенко Н. С. Проблеми і перспективи впровадження новітніх видів маркетингу в Україні / Н. С. Ілляшенко, П. В. Пігуль // Економічні проблеми сталого розвитку = Economicаl problems of sustainable development : матеріали Всеукр. наук.-техн. конф., 21–25 квітня 2017 р. / заг. ред.: Т. А. Васильєва, Г. О. Швіндіна. – Суми : СумДУ, 2017. – С. 270-271.
ORCID: orcid.org/0000-0002-1426-1215
URI: http://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/51233
Appears in Collections:Кафедра "Економічна кібернетика та маркетинговий менеджмент"

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Illiashenko_Problemy_2017.pdf599,45 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open
Show full item record  Google Scholar



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.