Проблеми і перспективи впровадження новітніх видів маркетингу в Україні
Дата
2017
DOI
item.page.thesis.degree.name
item.page.thesis.degree.level
item.page.thesis.degree.discipline
item.page.thesis.degree.department
item.page.thesis.degree.grantor
item.page.thesis.degree.advisor
item.page.thesis.degree.committeeMember
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Сумський державний університет
Анотація
Опис
Ключові слова
маркетингова діяльність, економічна діяльність, Інтернет-маркетинг, господарське життя
Бібліографічний опис
Ілляшенко Н. С. Проблеми і перспективи впровадження новітніх видів маркетингу в Україні / Н. С. Ілляшенко, П. В. Пігуль // Економічні проблеми сталого розвитку = Economicаl problems of sustainable development : матеріали Всеукр. наук.-техн. конф., 21–25 квітня 2017 р. / заг. ред.: Т. А. Васильєва, Г. О. Швіндіна. – Суми : СумДУ, 2017. – С. 270-271.