Проблеми і перспективи впровадження новітніх видів маркетингу в Україні

Ескіз

Дата

2017

DOI

item.page.thesis.degree.name

item.page.thesis.degree.level

item.page.thesis.degree.discipline

item.page.thesis.degree.department

item.page.thesis.degree.grantor

item.page.thesis.degree.advisor

item.page.thesis.degree.committeeMember

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

Сумський державний університет

Анотація

Опис

Ключові слова

маркетингова діяльність, економічна діяльність, Інтернет-маркетинг, господарське життя

Бібліографічний опис

Ілляшенко Н. С. Проблеми і перспективи впровадження новітніх видів маркетингу в Україні / Н. С. Ілляшенко, П. В. Пігуль // Економічні проблеми сталого розвитку = Economicаl problems of sustainable development : матеріали Всеукр. наук.-техн. конф., 21–25 квітня 2017 р. / заг. ред.: Т. А. Васильєва, Г. О. Швіндіна. – Суми : СумДУ, 2017. – С. 270-271.

item.page.endorsement

item.page.review

item.page.supplemented

item.page.referenced