Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/51279
Title: Аналіз маркетингової діяльності підприємств на основі теорії нечітких систем
Authors: Шапран, Євген Миколайович
Шапран, Олена Євгенівна
Keywords: ринкове середовище; маркетингова діяльність; ефективність; управлінські рішення
Issue Date: 2018
Publisher: Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут"
Citation: Шапран Є. М. Аналіз маркетингової діяльності підприємств на основі теорії нечітких систем / Є. М. Шапран, О. Є. Шапран // Інформаційні технології: наука, техніка, технологія, освіта, здоров'я = Information technologies: science, engineering, technology, education, health : наук. вид. : тези доп. 26-ї міжнар. наук.-практ. конф. MicroCAD–2018, [16-18 травня 2018 р.] : у 4 ч. Ч. 3 / ред. Є. І. Сокол. – Харків : НТУ "ХПІ", 2018. – С. 284.
URI: http://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/51279
Appears in Collections:Кафедра "Підприємництво, торгівля та експертиза товарів"

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
MicroCAD_2018_Shapran_Analiz.pdf394,3 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open
Show full item record  Google Scholar



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.