Publication: Аналіз маркетингової діяльності підприємств на основі теорії нечітких систем
Loading...
Date
item.page.orcid
item.page.doi
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут"
Abstract
Description
Citation
Шапран Є. М. Аналіз маркетингової діяльності підприємств на основі теорії нечітких систем / Є. М. Шапран, О. Є. Шапран // Інформаційні технології: наука, техніка, технологія, освіта, здоров'я = Information technologies: science, engineering, technology, education, health : наук. вид. : тези доп. 26-ї міжнар. наук.-практ. конф. MicroCAD–2018, [16-18 травня 2018 р.] : у 4 ч. Ч. 3 / ред. Є. І. Сокол. – Харків : НТУ "ХПІ", 2018. – С. 284.