Аналіз маркетингової діяльності підприємств на основі теорії нечітких систем

Ескіз

Дата

2018

ORCID

DOI

item.page.thesis.degree.name

item.page.thesis.degree.level

item.page.thesis.degree.discipline

item.page.thesis.degree.department

item.page.thesis.degree.grantor

item.page.thesis.degree.advisor

item.page.thesis.degree.committeeMember

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут"

Анотація

Опис

Ключові слова

ринкове середовище, маркетингова діяльність, ефективність, управлінські рішення

Бібліографічний опис

Шапран Є. М. Аналіз маркетингової діяльності підприємств на основі теорії нечітких систем / Є. М. Шапран, О. Є. Шапран // Інформаційні технології: наука, техніка, технологія, освіта, здоров'я = Information technologies: science, engineering, technology, education, health : наук. вид. : тези доп. 26-ї міжнар. наук.-практ. конф. MicroCAD–2018, [16-18 травня 2018 р.] : у 4 ч. Ч. 3 / ред. Є. І. Сокол. – Харків : НТУ "ХПІ", 2018. – С. 284.

item.page.endorsement

item.page.review

item.page.supplemented

item.page.referenced