Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/51283
Title: Процес прийняття споживачем рішення про покупку з використанням міждисціплінарного підходу
Authors: Райко, Діана Валеріївна
Єгурнова, Дар'я Сергіївна
Keywords: ринок; бізнес; психологічна складова; модель AIDA
Issue Date: 2018
Publisher: Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут"
Citation: Райко Д. В. Процес прийняття споживачем рішення про покупку з використанням міждисціплінарного підходу / Д. В. Райко, Д. С. Єгурнова // Інформаційні технології: наука, техніка, технологія, освіта, здоров'я = Information technologies: science, engineering, technology, education, health : наук. вид. : тези доп. 26-ї міжнар. наук.-практ. конф. MicroCAD–2018, [16-18 травня 2018 р.] : у 4 ч. Ч. 3 / ред. Є. І. Сокол. – Харків : НТУ "ХПІ", 2018. – С. 243.
URI: http://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/51283
Appears in Collections:Кафедра "Економічна кібернетика та маркетинговий менеджмент"

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
MicroCAD_2018_Raiko_Protses_pryiniattia.pdf395,09 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open
Show full item record  Google Scholar



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.