Публікація:
Процес прийняття споживачем рішення про покупку з використанням міждисціплінарного підходу

Ескіз

Дата

2018

Назва видання

ISSN

Назва тому

Видання

Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут"

Дослідницькі проекти

Структурні одиниці

Випуск видання

Анотація

Опис

Ключові слова

ринок, бізнес, психологічна складова, модель AIDA

Бібліографічний опис

Райко Д. В. Процес прийняття споживачем рішення про покупку з використанням міждисціплінарного підходу / Д. В. Райко, Д. С. Єгурнова // Інформаційні технології: наука, техніка, технологія, освіта, здоров'я = Information technologies: science, engineering, technology, education, health : наук. вид. : тези доп. 26-ї міжнар. наук.-практ. конф. MicroCAD–2018, [16-18 травня 2018 р.] : у 4 ч. Ч. 3 / ред. Є. І. Сокол. – Харків : НТУ "ХПІ", 2018. – С. 243.

item.page.endorsement

item.page.review

item.page.supplemented

item.page.referenced