Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/51965
Title: Пілотний дистанційний курс "Змішане навчання"
Other Titles: Pilot distance course "Blended learning"
Authors: Кухаренко, Володимир Миколайович
Keywords: навчальний процес; мікро-навчання; ефективність; традиційне навчання; освітні послуги; інформаційні технології; distance learning; traditional learning; blended (hybrid) learning; micro-learning; efficiency
Issue Date: 2017
Publisher: Інститут педагогіки НАПН України
Інститут інформаційних технологій і засобів навчання НАПН України
Citation: Кухаренко В. М. Пілотний дистанційний курс "Змішане навчання" / В. М. Кухаренко // Комп'ютер в школі та сім'ї. – 2017. – № 6 (142). – 9 с.
Abstract: У роботі наводяться результати навчання вчителів та викладачів університетів у пілотному відкритому дистанційному курсі "Змішане навчання", проведеного проблемною лабораторією дистанційного навчання НТУ "ХПІ". Для успішного впровадження змішаного навчання у середній школі важливо вирішити визначитись з системою дистанційного навчання (LMS) для супроводу навчального процесу (бажано використовувати Moodle) та підвищити рівень володіння вчителями та викладачами таксономії Блума.
The paper presents the results of the learning school and university teachers in the pilot open distance course "Blended Learning", conducted by the Research Laboratory of Distance Learning NTU "KhPI". In order to successfully implement blended learning in high school, it is important to decide on LMS to support the learning process (Moodle's preferred) and to increase the ownership of the teachers of the Bloom taxonomy.
ORCID: orcid.org/0000-0003-0227-5836
URI: http://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/51965
Appears in Collections:Кафедра "Технічна кріофізика"

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
KSS_2017_6_Kukharenko_Pilotnyi.pdf182,33 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open
Show full item record  Google Scholar



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.