Пілотний дистанційний курс "Змішане навчання"

Ескіз

Дата

2017

DOI

item.page.thesis.degree.name

item.page.thesis.degree.level

item.page.thesis.degree.discipline

item.page.thesis.degree.department

item.page.thesis.degree.grantor

item.page.thesis.degree.advisor

item.page.thesis.degree.committeeMember

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

Інститут педагогіки НАПН України
Інститут інформаційних технологій і засобів навчання НАПН України

Анотація

У роботі наводяться результати навчання вчителів та викладачів університетів у пілотному відкритому дистанційному курсі "Змішане навчання", проведеного проблемною лабораторією дистанційного навчання НТУ "ХПІ". Для успішного впровадження змішаного навчання у середній школі важливо вирішити визначитись з системою дистанційного навчання (LMS) для супроводу навчального процесу (бажано використовувати Moodle) та підвищити рівень володіння вчителями та викладачами таксономії Блума.
The paper presents the results of the learning school and university teachers in the pilot open distance course "Blended Learning", conducted by the Research Laboratory of Distance Learning NTU "KhPI". In order to successfully implement blended learning in high school, it is important to decide on LMS to support the learning process (Moodle's preferred) and to increase the ownership of the teachers of the Bloom taxonomy.

Опис

Ключові слова

навчальний процес, мікро-навчання, ефективність, традиційне навчання, освітні послуги, інформаційні технології, distance learning, traditional learning, blended (hybrid) learning, micro-learning, efficiency

Бібліографічний опис

Кухаренко В. М. Пілотний дистанційний курс "Змішане навчання" / В. М. Кухаренко // Комп'ютер в школі та сім'ї. – 2017. – № 6 (142). – 9 с.

item.page.endorsement

item.page.review

item.page.supplemented

item.page.referenced