Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/51971
Title: Нові компетентності тьютора
Authors: Кухаренко, Володимир Миколайович
Keywords: інформаційна культура; інформаційно-комунікаційні технології; навчальний процес; освітні послуги; майстерність персональних знань; дистанційні курси
Issue Date: 2018
Citation: Кухаренко В. М. Нові компетентності тьютора [Електронний ресурс] / В. М. Кухаренко // Проблеми впровадження дистанційного навчання в освітньому процесі вищих військових навчальних закладів та можливі шляхи їх вирішення : зб. матеріалів 1-ї Міжнар. наук.-практ. конф., 16 листопада 2018 р. = Challenges of ADL implementation in the educational process of higher military educational institutions and possible ways of their solution : the coll. of the 1-st Intern. sci. and practical conf. materials, November 16, 2018. – Електрон. текст. дані. – Київ, 2018. – С. 105-111. – URI: http://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/51971.
Abstract: Організація сучасного навчального процесу, нової інформаційної культури - це вимоги сучасного світу. В роботі проведено аналіз факторів, що впливають на підготовку педагогічних працівників: навчальне середовище і його вплив на педагогічну культуру, особливості управління змішаним навчанням, нова роль викладача, компетенції викладача, особливості відкритих дистанційних курсів та відкритої освітньої практики. Результати аналізу використані при створенні відкритого дистанційного курсу для підготовки тьюторів дистанційного та змішаного навчання. Проведений навчальний процес показав високий рівень підготовки мотивованих викладачів, що сприяє подальшому розвитку курсу.
Organization of a modern educational process, a new information culture is a requirement of the modern world. The paper analyzes the factors influencing the training of pedagogical workers: the educational environment and its impact on pedagogical culture, the peculiarities of blended learning management, the new role of the teacher, the competence of the teacher, the features of open distance courses and open educational practice. The results of the analysis were used to create an open distance course for the training of distance and blended learning tutors. The conducted educational process showed a high level of training of motivated teachers, which contributes to the further development of the course.
ORCID: orcid.org/0000-0003-0227-5836
URI: http://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/51971
Appears in Collections:Кафедра "Технічна кріофізика"

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Kukharenko_Novi_2018.pdf743,92 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open
Show full item record  Google Scholar



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.