Коннективістський дистанційний курс "Змішане навчання"

Ескіз

Дата

2016

DOI

item.page.thesis.degree.name

item.page.thesis.degree.level

item.page.thesis.degree.discipline

item.page.thesis.degree.department

item.page.thesis.degree.grantor

item.page.thesis.degree.advisor

item.page.thesis.degree.committeeMember

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

Анотація

В даний час велика увага приділяється розвитку змішаного навчання – поєднанню традиційного та дистанційного (30-70%) навчання. Таке навчання іноді називають гібридним і відносять до руйнівних технологій. Мета роботи – проаналізувати матеріали з мережі за тримісячний термін та отримати напрями розвитку теорії та практики змішаного навчання з використанням коннективістських підходів і методів формування персональної навчальної мережі. Предмет дослідження - змішане навчання, об'єкт дослідження – процес формування персональної навчальної мережі. Результати аналізу показують, що на даному етапі викладачі не вважають діяльність з формування персональної навчальної мережі практичною діяльністю. Це пояснюється тим, що такий процес має неявний характер.

Опис

Ключові слова

навчальний процес, інформаційні технології, коннективізм, ефективність, традиційне навчання

Бібліографічний опис

Кухаренко В. М. Коннективістський дистанційний курс "Змішане навчання" [Електронний ресурс] // Теорія і практика використання системи управління навчанням Moodle : матеріали 4-ї Міжнар. наук.-практ. конф., 19 травня 2016 р. – Електрон. текст. дані. – Київ, 2016. – 8 с. – Режим доступу: http://2016.moodlemoot.in.ua/course/view.php?id=114, вільний (дата звернення 06.04.2021 р.)

item.page.endorsement

item.page.review

item.page.supplemented

item.page.referenced