Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/53008
Title: Формування контенту вражень у цифровому середовищі як основа забезпечення його розвитку
Authors: Татаринцева (Курбатова), Юлія Леонідівна
Keywords: цифровий маркетинг; інформаційні технології; економіка; позитивні емоції; негативні емоції
Issue Date: 2021
Publisher: Університетська книга
Citation: Татаринцева Ю. Л. Формування контенту вражень у цифровому середовищі як основа забезпечення його розвитку / Ю. Л. Татаринцева // Сучасні промислові революції та удосконалення механізмів сестейнового соціально-економічного розвитку: досвід ЄС та практика України : монографія / ред.: Л. Г. Мельник, О. М. Маценко. – Суми : Університетська книга, 2021. – Розд. 2.4. – С. 71-87.
ORCID: orcid.org/0000-0003-2910-9280
URI: http://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/53008
Appears in Collections:Кафедра "Міжнародний бізнес та фінанси"

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Tataryntseva_Formuvannia_kontentu_2021.pdf527,02 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open
Show full item record  Google Scholar



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.