Формування контенту вражень у цифровому середовищі як основа забезпечення його розвитку
Дата
2021
DOI
item.page.thesis.degree.name
item.page.thesis.degree.level
item.page.thesis.degree.discipline
item.page.thesis.degree.department
item.page.thesis.degree.grantor
item.page.thesis.degree.advisor
item.page.thesis.degree.committeeMember
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Університетська книга
Анотація
Опис
Ключові слова
цифровий маркетинг, інформаційні технології, економіка, позитивні емоції, негативні емоції
Бібліографічний опис
Татаринцева Ю. Л. Формування контенту вражень у цифровому середовищі як основа забезпечення його розвитку / Ю. Л. Татаринцева // Сучасні промислові революції та удосконалення механізмів сестейнового соціально-економічного розвитку: досвід ЄС та практика України : монографія / ред.: Л. Г. Мельник, О. М. Маценко. – Суми : Університетська книга, 2021. – Розд. 2.4. – С. 71-87.