Формування контенту вражень у цифровому середовищі як основа забезпечення його розвитку

Ескіз

Дата

2021

DOI

item.page.thesis.degree.name

item.page.thesis.degree.level

item.page.thesis.degree.discipline

item.page.thesis.degree.department

item.page.thesis.degree.grantor

item.page.thesis.degree.advisor

item.page.thesis.degree.committeeMember

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

Університетська книга

Анотація

Опис

Ключові слова

цифровий маркетинг, інформаційні технології, економіка, позитивні емоції, негативні емоції

Бібліографічний опис

Татаринцева Ю. Л. Формування контенту вражень у цифровому середовищі як основа забезпечення його розвитку / Ю. Л. Татаринцева // Сучасні промислові революції та удосконалення механізмів сестейнового соціально-економічного розвитку: досвід ЄС та практика України : монографія / ред.: Л. Г. Мельник, О. М. Маценко. – Суми : Університетська книга, 2021. – Розд. 2.4. – С. 71-87.

item.page.endorsement

item.page.review

item.page.supplemented

item.page.referenced