Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/53144
Title: Завдання маркетингу інновацій в умовах трансформації технологічних укладів
Other Titles: The task of marketing innovations in the context of transformation of technological tools
Authors: Ілляшенко, Сергій Миколайович
Ілляшенко, Наталія Сергіївна
Keywords: маркетинг інновацій; трансформація технологічних укладів; четверта промислова революція; випереджаючий інноваційний розвиток; marketing of innovations; transformation of technological processes; Fourth Industrial Revolution; ahead of innovative development
Issue Date: 2021
Publisher: ВД "Гельветика"
Citation: Ілляшенко С. М. Завдання маркетингу інновацій в умовах трансформації технологічних укладів / С. М. Ілляшенко, Н. С. Ілляшенко // Маркетинг: виклики та рішення : матеріали 2-ї міжнар. наук.-практ. конф., 21 квітня 2021 р. – Одеса : Гельветика, 2021. – С. 51-54.
Abstract: Окреслено роль і визначено основні завдання маркетингу інновацій у забезпеченні успіху розробки і реалізації стратегій випереджаючого інноваційного розвитку підприємств та установ. Запропонована послідовність їх виконання. Показано, що завдання маркетингу інновацій організації в сучасних умовах трансформації технологічних укладів можна згрупувати за двома основними напрямами: забезпечення інформацією і знаннями стратегій інноваційного розвитку; маркетинговий супровід інноваційного процесу (реалізації зазначених стратегій).
The role is outlined and the main tasks of marketing innovations in ensuring the success of the development and implementation of strategies ahead of innovative development of enterprises and institutions are determined. The proposed sequence of their implementation. It is shown that the tasks of marketing innovations of the organization in the modern conditions of transformation of technological institutions can be grouped into two main areas: providing information and knowledge of innovative development strategies; marketing support of the innovative process (implementation of these strategies).
ORCID: orcid.org/0000-0001-5484-9788
orcid.org/0000-0002-1426-1215
URI: http://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/53144
Appears in Collections:Кафедра "Менеджмент інноваційного підприємництва та міжнародних економічних відносин"

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Illiashenko_Zavdannia_marketynhu_2021.pdf262,44 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open
Show full item record  Google Scholar



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.