Завдання маркетингу інновацій в умовах трансформації технологічних укладів
Дата
2021
DOI
Науковий ступінь
Рівень дисертації
Шифр та назва спеціальності
Рада захисту
Установа захисту
Науковий керівник
Члени комітету
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
ВД "Гельветика"
Анотація
Окреслено роль і визначено основні завдання маркетингу інновацій у забезпеченні успіху розробки і реалізації стратегій випереджаючого інноваційного розвитку підприємств та установ. Запропонована послідовність їх виконання. Показано, що завдання маркетингу інновацій організації в сучасних умовах трансформації технологічних укладів можна згрупувати за двома основними напрямами: забезпечення інформацією і знаннями стратегій інноваційного розвитку; маркетинговий супровід інноваційного процесу (реалізації зазначених стратегій).
The role is outlined and the main tasks of marketing innovations in ensuring the success of the development and implementation of strategies ahead of innovative development of enterprises and institutions are determined. The proposed sequence of their implementation. It is shown that the tasks of marketing innovations of the organization in the modern conditions of transformation of technological institutions can be grouped into two main areas: providing information and knowledge of innovative development strategies; marketing support of the innovative process (implementation of these strategies).
The role is outlined and the main tasks of marketing innovations in ensuring the success of the development and implementation of strategies ahead of innovative development of enterprises and institutions are determined. The proposed sequence of their implementation. It is shown that the tasks of marketing innovations of the organization in the modern conditions of transformation of technological institutions can be grouped into two main areas: providing information and knowledge of innovative development strategies; marketing support of the innovative process (implementation of these strategies).
Опис
Ключові слова
маркетинг інновацій, трансформація технологічних укладів, четверта промислова революція, випереджаючий інноваційний розвиток, marketing of innovations, transformation of technological processes, Fourth Industrial Revolution, ahead of innovative development
Бібліографічний опис
Ілляшенко С. М. Завдання маркетингу інновацій в умовах трансформації технологічних укладів / С. М. Ілляшенко, Н. С. Ілляшенко // Маркетинг: виклики та рішення : матеріали 2-ї міжнар. наук.-практ. конф., 21 квітня 2021 р. – Одеса : Гельветика, 2021. – С. 51-54.