Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/53259
Title: Маркетингова складова економічної безпеки підприємства
Authors: Романчик, Тетяна Володимирівна
Романчик, Альона Вадимівна
Keywords: маркетинг; економічна безпека підприємства; ризики; управління підприємством; збут продукції
Issue Date: 2021
Publisher: Кременчуцький національний університет ім. Михайла Остроградського
Citation: Романчик Т. В. Маркетингова складова економічної безпеки підприємства / Т. В. Романчик, А. В. Романчик // Стратегічні перспективи розвитку економічних суб’єктів в нестабільному економічному середовищі : зб. тез наук. робіт 5-ї Всеукр. наук.-практ. інтернет-конф. з міжнар. участю, 15-17 березня 2021 р. = Strategic prospects of development of economic entities in an unstable economic environment : abstr. of sci. papers of the 5th all-Ukrainian sci.-practical Internet-conf., 15-17 march 2021. – Кременчук : КрНУ, 2021. – С. 57-58.
ORCID: orcid.org/0000-0002-2065-2415
URI: http://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/53259
Appears in Collections:Кафедра "Економіка та маркетинг"

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Romanchyk_Marketynhova_skladova_2021.pdf547,56 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open
Show full item record  Google Scholar



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.