Публікація:
Маркетингова складова економічної безпеки підприємства

Ескіз

Дата

2021

Назва видання

ISSN

Назва тому

Видання

Кременчуцький національний університет ім. Михайла Остроградського

Дослідницькі проекти

Структурні одиниці

Випуск видання

Анотація

Опис

Ключові слова

маркетинг, економічна безпека підприємства, ризики, управління підприємством, збут продукції

Бібліографічний опис

Романчик Т. В. Маркетингова складова економічної безпеки підприємства / Т. В. Романчик, А. В. Романчик // Стратегічні перспективи розвитку економічних суб’єктів в нестабільному економічному середовищі : зб. тез наук. робіт 5-ї Всеукр. наук.-практ. інтернет-конф. з міжнар. участю, 15-17 березня 2021 р. = Strategic prospects of development of economic entities in an unstable economic environment : abstr. of sci. papers of the 5th all-Ukrainian sci.-practical Internet-conf., 15-17 march 2021. – Кременчук : КрНУ, 2021. – С. 57-58.

item.page.endorsement

item.page.review

item.page.supplemented

item.page.referenced