Маркетингова складова економічної безпеки підприємства

Ескіз

Дата

2021

DOI

item.page.thesis.degree.name

item.page.thesis.degree.level

item.page.thesis.degree.discipline

item.page.thesis.degree.department

item.page.thesis.degree.grantor

item.page.thesis.degree.advisor

item.page.thesis.degree.committeeMember

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

Кременчуцький національний університет ім. Михайла Остроградського

Анотація

Опис

Ключові слова

маркетинг, економічна безпека підприємства, ризики, управління підприємством, збут продукції

Бібліографічний опис

Романчик Т. В. Маркетингова складова економічної безпеки підприємства / Т. В. Романчик, А. В. Романчик // Стратегічні перспективи розвитку економічних суб’єктів в нестабільному економічному середовищі : зб. тез наук. робіт 5-ї Всеукр. наук.-практ. інтернет-конф. з міжнар. участю, 15-17 березня 2021 р. = Strategic prospects of development of economic entities in an unstable economic environment : abstr. of sci. papers of the 5th all-Ukrainian sci.-practical Internet-conf., 15-17 march 2021. – Кременчук : КрНУ, 2021. – С. 57-58.

item.page.endorsement

item.page.review

item.page.supplemented

item.page.referenced