Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/53296
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorМороз, В. С.uk
dc.contributor.authorРайко, Діана Валеріївнаuk
dc.date.accessioned2021-06-29T12:07:52Z-
dc.date.available2021-06-29T12:07:52Z-
dc.date.issued2009-
dc.identifier.citationМороз В. С. Визначення інструментів маркетингових комунікацій та заходів, які сприятимуть досягненню проактивних цілей підприємства / В. С. Мороз, Д. В. Райко // III Університетська науково-практична студентська конференція магістрантів Національного технічного університету "Харківський політехнічний інститут" : тези доп., 14-16 квітня 2009 р. : у 4 ч. Ч. 1. – Харків : НТУ "ХПІ", 2009. – С. 71-72.uk
dc.identifier.urihttp://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/53296-
dc.language.isouk-
dc.publisherНаціональний технічний університет "Харківський політехнічний інститут"uk
dc.subjectбюджетuk
dc.subjectреакції ринкуuk
dc.subjectрекламаuk
dc.subjectособистий продажuk
dc.titleВизначення інструментів маркетингових комунікацій та заходів, які сприятимуть досягненню проактивних цілей підприємстваuk
dc.typeThesisen
Appears in Collections:Кафедра "Економічна кібернетика та маркетинговий менеджмент"

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Moroz_Vyznachennia_instrumentiv_2009.pdf136,81 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open
Show simple item record  Google Scholar



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.