Публікація: Визначення інструментів маркетингових комунікацій та заходів, які сприятимуть досягненню проактивних цілей підприємства
Дата
2009
Назва видання
ISSN
Назва тому
Видання
Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут"
Анотація
Опис
Ключові слова
бюджет, реакції ринку, реклама, особистий продаж
Бібліографічний опис
Мороз В. С. Визначення інструментів маркетингових комунікацій та заходів, які сприятимуть досягненню проактивних цілей підприємства / В. С. Мороз, Д. В. Райко // III Університетська науково-практична студентська конференція магістрантів Національного технічного університету "Харківський політехнічний інститут" : тези доп., 14-16 квітня 2009 р. : у 4 ч. Ч. 1. – Харків : НТУ "ХПІ", 2009. – С. 71-72.