Публікація:
Визначення інструментів маркетингових комунікацій та заходів, які сприятимуть досягненню проактивних цілей підприємства

Ескіз

Дата

2009

Назва видання

ISSN

Назва тому

Видання

Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут"

Дослідницькі проекти

Структурні одиниці

Випуск видання

Анотація

Опис

Ключові слова

бюджет, реакції ринку, реклама, особистий продаж

Бібліографічний опис

Мороз В. С. Визначення інструментів маркетингових комунікацій та заходів, які сприятимуть досягненню проактивних цілей підприємства / В. С. Мороз, Д. В. Райко // III Університетська науково-практична студентська конференція магістрантів Національного технічного університету "Харківський політехнічний інститут" : тези доп., 14-16 квітня 2009 р. : у 4 ч. Ч. 1. – Харків : НТУ "ХПІ", 2009. – С. 71-72.

Підтвердження

Рецензія

Додано до

Згадується в