Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/53297
Title: Визначення поняття готовності споживача
Authors: Прохорова, К.
Райко, Діана Валеріївна
Keywords: підприємство; кризове положення; лояльність; взаємовигідна співпраця
Issue Date: 2009
Publisher: Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут"
Citation: Прохорова К. Визначення поняття готовності споживача / К. Прохорова, Д. В. Райко // III Університетська науково-практична студентська конференція магістрантів Національного технічного університету "Харківський політехнічний інститут" : тези доп., 14-16 квітня 2009 р. : у 4 ч. Ч. 1. – Харків : НТУ "ХПІ", 2009. – С. 85-87.
URI: http://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/53297
Appears in Collections:Кафедра "Економічна кібернетика та маркетинговий менеджмент"

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Prokhorova_Vyznachennia_poniattia_2009.pdf145,27 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open
Show full item record  Google Scholar



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.