Публікація:
Визначення поняття готовності споживача

Ескіз

Дата

2009

Назва видання

ISSN

Назва тому

Видання

Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут"

Дослідницькі проекти

Структурні одиниці

Випуск видання

Анотація

Опис

Ключові слова

підприємство, кризове положення, лояльність, взаємовигідна співпраця

Бібліографічний опис

Прохорова К. Визначення поняття готовності споживача / К. Прохорова, Д. В. Райко // III Університетська науково-практична студентська конференція магістрантів Національного технічного університету "Харківський політехнічний інститут" : тези доп., 14-16 квітня 2009 р. : у 4 ч. Ч. 1. – Харків : НТУ "ХПІ", 2009. – С. 85-87.

Підтвердження

Рецензія

Додано до

Згадується в