Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/53310
Title: Процес прийняття рішення про покупку за допомогою моделі управління вибором та поведінкою споживачів за Канеманом
Authors: Райко, Діана Валеріївна
Мороз, Н. А.
Keywords: споживачі; поведінкові реакції; Деніель Канеман; слабкі бренди
Issue Date: 2009
Publisher: Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут"
Citation: Райко Д. В. Процес прийняття рішення про покупку за допомогою моделі управління вибором та поведінкою споживачів за Канеманом / Д. В. Райко, Н. А. Мороз // Інформаційні технології: наука, техніка, технологія, освіта, здоров'я = Information technologies: science, engineering, technology, education, health : наук. вид. : тези доп. 28-ї міжнар. наук.-практ. конф. MicroCAD–2020, [28-30 жовтня 2020 р.] : у 5 ч. Ч. 3 / ред. Є. І. Сокол. – Харків : Планета-Прінт, 2020. – С. 250.
URI: http://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/53310
Appears in Collections:Кафедра "Економічна кібернетика та маркетинговий менеджмент"

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
MicroCAD_2020_Raiko_Protses_pryiniattia.pdf375,71 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open
Show full item record  Google Scholar



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.