Публікація:
Процес прийняття рішення про покупку за допомогою моделі управління вибором та поведінкою споживачів за Канеманом

Вантажиться...
Ескіз

Дата

ORCID

DOI

Назва видання

ISSN

Назва тому

Видання

Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут"

Дослідницькі проекти

Структурні одиниці

Випуск видання

Анотація

Опис

Бібліографічний опис

Райко Д. В. Процес прийняття рішення про покупку за допомогою моделі управління вибором та поведінкою споживачів за Канеманом / Д. В. Райко, Н. А. Мороз // Інформаційні технології: наука, техніка, технологія, освіта, здоров'я = Information technologies: science, engineering, technology, education, health : наук. вид. : тези доп. 28-ї міжнар. наук.-практ. конф. MicroCAD–2020, [28-30 жовтня 2020 р.] : у 5 ч. Ч. 3 / ред. Є. І. Сокол. – Харків : Планета-Прінт, 2020. – С. 250.

Підтвердження

Рецензія

Додано до

Згадується в