Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/53310
Назва: Процес прийняття рішення про покупку за допомогою моделі управління вибором та поведінкою споживачів за Канеманом
Автори: Райко, Діана Валеріївна
Мороз, Н. А.
Ключові слова: споживачі; поведінкові реакції; Деніель Канеман; слабкі бренди
Дата публікації: 2009
Видавництво: Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут"
Бібліографічний опис: Райко Д. В. Процес прийняття рішення про покупку за допомогою моделі управління вибором та поведінкою споживачів за Канеманом / Д. В. Райко, Н. А. Мороз // Інформаційні технології: наука, техніка, технологія, освіта, здоров'я = Information technologies: science, engineering, technology, education, health : наук. вид. : тези доп. 28-ї міжнар. наук.-практ. конф. MicroCAD–2020, [28-30 жовтня 2020 р.] : у 5 ч. Ч. 3 / ред. Є. І. Сокол. – Харків : Планета-Прінт, 2020. – С. 250.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/53310
Розташовується у зібраннях:Кафедра "Економічна кібернетика та маркетинговий менеджмент"

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
MicroCAD_2020_Raiko_Protses_pryiniattia.pdf375,71 kBAdobe PDFЕскіз
Відкрити
Показати повний опис матеріалу Перегляд статистики  Google Scholar



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.