Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/53310
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorРайко, Діана Валеріївнаuk
dc.contributor.authorМороз, Н. А.uk
dc.date.accessioned2021-06-30T10:08:13Z-
dc.date.available2021-06-30T10:08:13Z-
dc.date.issued2009-
dc.identifier.citationРайко Д. В. Процес прийняття рішення про покупку за допомогою моделі управління вибором та поведінкою споживачів за Канеманом / Д. В. Райко, Н. А. Мороз // Інформаційні технології: наука, техніка, технологія, освіта, здоров'я = Information technologies: science, engineering, technology, education, health : наук. вид. : тези доп. 28-ї міжнар. наук.-практ. конф. MicroCAD–2020, [28-30 жовтня 2020 р.] : у 5 ч. Ч. 3 / ред. Є. І. Сокол. – Харків : Планета-Прінт, 2020. – С. 250.uk
dc.identifier.urihttp://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/53310-
dc.language.isouk-
dc.publisherНаціональний технічний університет "Харківський політехнічний інститут"uk
dc.subjectспоживачіuk
dc.subjectповедінкові реакціїuk
dc.subjectДеніель Канеманuk
dc.subjectслабкі брендиuk
dc.titleПроцес прийняття рішення про покупку за допомогою моделі управління вибором та поведінкою споживачів за Канеманомuk
dc.typeThesisen
Appears in Collections:Кафедра "Економічна кібернетика та маркетинговий менеджмент"

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
MicroCAD_2020_Raiko_Protses_pryiniattia.pdf375,71 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open
Show simple item record  Google Scholar



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.