Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/53313
Title: Фактори впливу реклами на формування свідомості споживачів при виборі бренду
Authors: Атаманюкова, Олександра Василівна
Райко, Діана Валеріївна
Keywords: первинна інформація; засоби візуалізації; рекламна психологія; цільова аудиторія
Issue Date: 2019
Publisher: ФОП Глушко О. І.
Citation: Атаманюкова О. Фактори впливу реклами на формування свідомості споживачів при виборі бренду / О. Атаманюкова, Д. В. Райко // Молодь опановує маркетинг : зб. матеріалів Всеукр. міжвуз. наук. студентської конф., 24-25 травня 2019 р. / ред. кол.: О. К. Шафалюк [та ін.] ; Київ. нац. економ. ун-т ім. В. Гетьмана. – Київ : Глушко О. І., 2019. – С. 5.
URI: http://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/53313
Appears in Collections:Кафедра "Економічна кібернетика та маркетинговий менеджмент"

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Atamaniukova_Faktory_vplyvu_2019.pdf224,21 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open
Show full item record  Google Scholar



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.