Публікація:
Фактори впливу реклами на формування свідомості споживачів при виборі бренду

Ескіз

Дата

2019

Назва видання

ISSN

Назва тому

Видання

ФОП Глушко О. І.

Дослідницькі проекти

Структурні одиниці

Випуск видання

Анотація

Опис

Ключові слова

первинна інформація, засоби візуалізації, рекламна психологія, цільова аудиторія

Бібліографічний опис

Атаманюкова О. Фактори впливу реклами на формування свідомості споживачів при виборі бренду / О. Атаманюкова, Д. В. Райко // Молодь опановує маркетинг : зб. матеріалів Всеукр. міжвуз. наук. студентської конф., 24-25 травня 2019 р. / ред. кол.: О. К. Шафалюк [та ін.] ; Київ. нац. економ. ун-т ім. В. Гетьмана. – Київ : Глушко О. І., 2019. – С. 5.

item.page.endorsement

item.page.review

item.page.supplemented

item.page.referenced