Публікація:
Фактори впливу реклами на формування свідомості споживачів при виборі бренду

Вантажиться...
Ескіз

Дата

ORCID

DOI

Науковий ступінь

Рівень дисертації

Шифр та назва спеціальності

Рада захисту

Установа захисту

Науковий керівник/консультант

Члени комітету

Назва видання

ISSN

Назва тому

Видання

ФОП Глушко О. І.

Дослідницькі проєкти

Організаційні одиниці

Випуск журналу

Анотація

Опис

Ключові слова

первинна інформація, засоби візуалізації, рекламна психологія, цільова аудиторія

Бібліографічний опис

Атаманюкова О. Фактори впливу реклами на формування свідомості споживачів при виборі бренду / О. Атаманюкова, Д. В. Райко // Молодь опановує маркетинг : зб. матеріалів Всеукр. міжвуз. наук. студентської конф., 24-25 травня 2019 р. / ред. кол.: О. К. Шафалюк [та ін.] ; Київ. нац. економ. ун-т ім. В. Гетьмана. – Київ : Глушко О. І., 2019. – С. 5.

Підтвердження

Рецензія

Додано до

Згадується в