Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/53313
Название: Фактори впливу реклами на формування свідомості споживачів при виборі бренду
Авторы: Атаманюкова, Олександра Василівна
Райко, Діана Валеріївна
Ключевые слова: первинна інформація; засоби візуалізації; рекламна психологія; цільова аудиторія
Дата публикации: 2019
Издательство: ФОП Глушко О. І.
Библиографическое описание: Атаманюкова О. Фактори впливу реклами на формування свідомості споживачів при виборі бренду / О. Атаманюкова, Д. В. Райко // Молодь опановує маркетинг : зб. матеріалів Всеукр. міжвуз. наук. студентської конф., 24-25 травня 2019 р. / ред. кол.: О. К. Шафалюк [та ін.] ; Київ. нац. економ. ун-т ім. В. Гетьмана. – Київ : Глушко О. І., 2019. – С. 5.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/53313
Располагается в коллекциях:Кафедра "Економічна кібернетика та маркетинговий менеджмент"

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Atamaniukova_Faktory_vplyvu_2019.pdf224,21 kBAdobe PDFЭскиз
Открыть
Показать полное описание ресурса Просмотр статистики  Google Scholar



Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.