Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/53313
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorАтаманюкова, Олександра Василівнаuk
dc.contributor.authorРайко, Діана Валеріївнаuk
dc.date.accessioned2021-06-30T10:41:42Z-
dc.date.available2021-06-30T10:41:42Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.citationАтаманюкова О. Фактори впливу реклами на формування свідомості споживачів при виборі бренду / О. Атаманюкова, Д. В. Райко // Молодь опановує маркетинг : зб. матеріалів Всеукр. міжвуз. наук. студентської конф., 24-25 травня 2019 р. / ред. кол.: О. К. Шафалюк [та ін.] ; Київ. нац. економ. ун-т ім. В. Гетьмана. – Київ : Глушко О. І., 2019. – С. 5.uk
dc.identifier.urihttp://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/53313-
dc.language.isouk-
dc.publisherФОП Глушко О. І.uk
dc.subjectпервинна інформаціяuk
dc.subjectзасоби візуалізаціїuk
dc.subjectрекламна психологіяuk
dc.subjectцільова аудиторіяuk
dc.titleФактори впливу реклами на формування свідомості споживачів при виборі брендуuk
dc.typeThesisen
Appears in Collections:Кафедра "Економічна кібернетика та маркетинговий менеджмент"

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Atamaniukova_Faktory_vplyvu_2019.pdf224,21 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open
Show simple item record  Google Scholar



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.