Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/53318
Title: Загальний підхід до управління рекламною діяльністю
Authors: Кобець, А. Ю.
Райко, Діана Валеріївна
Keywords: реклама; вихначення; рекламний менеджмент; планування; прийняття рішень
Issue Date: 2009
Publisher: Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут"
Citation: Кобець А. Ю. Загальний підхід до управління рекламною діяльністю / А. Ю. Кобець, Д. В. Райко // III Університетська науково-практична студентська конференція магістрантів Національного технічного університету "Харківський політехнічний інститут" : тези доп., 14-16 квітня 2009 р. : у 4 ч. Ч. 1. – Харків : НТУ "ХПІ", 2009. – С. 47-49.
URI: http://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/53318
Appears in Collections:Кафедра "Економічна кібернетика та маркетинговий менеджмент"

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Kobets_Zahalnyi_pidkhid_2009.pdf141,29 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open
Show full item record  Google Scholar



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.