Загальний підхід до управління рекламною діяльністю
Вантажиться...
Дата
2009
ORCID
DOI
Науковий ступінь
Рівень дисертації
Шифр та назва спеціальності
Рада захисту
Установа захисту
Науковий керівник
Члени комітету
Видавець
Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут"
Анотація
Опис
Ключові слова
реклама, вихначення, рекламний менеджмент, планування, прийняття рішень
Бібліографічний опис
Кобець А. Ю. Загальний підхід до управління рекламною діяльністю / А. Ю. Кобець, Д. В. Райко // III Університетська науково-практична студентська конференція магістрантів Національного технічного університету "Харківський політехнічний інститут" : тези доп., 14-16 квітня 2009 р. : у 4 ч. Ч. 1. – Харків : НТУ "ХПІ", 2009. – С. 47-49.