Публікація:
Загальний підхід до управління рекламною діяльністю

Ескіз

Дата

2009

Назва видання

ISSN

Назва тому

Видання

Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут"

Дослідницькі проекти

Структурні одиниці

Випуск видання

Анотація

Опис

Ключові слова

реклама, вихначення, рекламний менеджмент, планування, прийняття рішень

Бібліографічний опис

Кобець А. Ю. Загальний підхід до управління рекламною діяльністю / А. Ю. Кобець, Д. В. Райко // III Університетська науково-практична студентська конференція магістрантів Національного технічного університету "Харківський політехнічний інститут" : тези доп., 14-16 квітня 2009 р. : у 4 ч. Ч. 1. – Харків : НТУ "ХПІ", 2009. – С. 47-49.

Підтвердження

Рецензія

Додано до

Згадується в