Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/53465
Title: Анализ моделей маркетинговых коммуникаций
Authors: Ткачева, Надежда Петровна
Перерва, Петр Григорьевич
Шинкаренко, Маргарита Александровна
Keywords: коммуникационній процесс; интеллектуальная собственность; маркетинг; предприятия
Issue Date: 2021
Publisher: Львівський національний аграрний університет
Citation: Ткачова Н. П. Анализ моделей маркетинговых коммуникаций / Н. П. Ткачова, П. Г. Перерва, М. О. Шинкаренко // Актуальні проблеми сучасного бізнесу: обліково-фінансовий та управлінський аспекти : матеріали 3-ї Міжнар. наук.-практ. інтернет-конф., 17-19 березня 2021 р. : у 2 ч. Ч. 2 / орг. ком.: Л. Б. Гнатишин [та ін.]. – Львів : ЛНАУ, 2021. – С. 329-331.
Abstract: Доказано, что имеет место большое количество моделей коммуникации, представленных в научной и учебной литературе. Каждая из моделей по-своему отражает структуру, элементы и динамику процесса коммуникации.
ORCID: orcid.org/0000-0002-6256-9329
URI: http://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/53465
Appears in Collections:Кафедра "Економіка та маркетинг"
Кафедра "Менеджмент інноваційного підприємництва та міжнародних економічних відносин"

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Tkacheva_Analiz_modelei_2021.pdf365,44 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open
Show full item record  Google Scholar



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.