Туризм подій та вражень як фактор розвитку туристичної індустрії України

Ескіз

Дата

2021

ORCID

DOI

item.page.thesis.degree.name

item.page.thesis.degree.level

item.page.thesis.degree.discipline

item.page.thesis.degree.department

item.page.thesis.degree.grantor

item.page.thesis.degree.advisor

item.page.thesis.degree.committeeMember

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

Кременчуцький національний університет ім. Михайла Остроградського

Анотація

Доведено, що розвиток подієвого туризму і туризму вражень в різних регіонах України дозволяє їм підняти свою туристичну галузь на більш високий рівень, навіть, незважаючи на низький туристичний потенціал.

Опис

Ключові слова

подієвий маркетинг, бізнес-індустрія, туристи, підприємства

Бібліографічний опис

Волченко А. С. Туризм подій та вражень як фактор розвитку туристичної індустрії України / А. С. Волченко, І. О. Новік, В. О. Матросова // Стратегічні перспективи розвитку економічних суб'єктів в нестабільному економічному середовищі = Strategic prospects of development of economic entities in an unstable economic environment : зб. тез наук. робіт 5-ї Всеукр. наук.-практ. інтернет-конф. з міжнар. участю 15-17 березня 2021 р. – Кременчук : КрНУ, 2021. – С. 8-10.

item.page.endorsement

item.page.review

item.page.supplemented

item.page.referenced