Туризм подій та вражень як фактор розвитку туристичної індустрії України
Дата
2021
ORCID
DOI
item.page.thesis.degree.name
item.page.thesis.degree.level
item.page.thesis.degree.discipline
item.page.thesis.degree.department
item.page.thesis.degree.grantor
item.page.thesis.degree.advisor
item.page.thesis.degree.committeeMember
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Кременчуцький національний університет ім. Михайла Остроградського
Анотація
Доведено, що розвиток подієвого туризму і туризму вражень в різних регіонах України дозволяє їм підняти свою туристичну галузь на більш високий рівень, навіть, незважаючи на низький туристичний потенціал.
Опис
Ключові слова
подієвий маркетинг, бізнес-індустрія, туристи, підприємства
Бібліографічний опис
Волченко А. С. Туризм подій та вражень як фактор розвитку туристичної індустрії України / А. С. Волченко, І. О. Новік, В. О. Матросова // Стратегічні перспективи розвитку економічних суб'єктів в нестабільному економічному середовищі = Strategic prospects of development of economic entities in an unstable economic environment : зб. тез наук. робіт 5-ї Всеукр. наук.-практ. інтернет-конф. з міжнар. участю 15-17 березня 2021 р. – Кременчук : КрНУ, 2021. – С. 8-10.