Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/53698
Title: Формування положень маркетингу вражень в індустрії туристичного бізнесу
Authors: Приходько, Єлизавета Геннадіївна
Перерва, Петро Григорович
Keywords: міграція цінності; додана вартість; гостинність; туристичні послуги
Issue Date: 2021
Publisher: Харківський національний університет внутрішніх справ
Citation: Приходько Є. Г. Формування положень маркетингу вражень в індустрії туристичного бізнесу / Є. Г. приходько, П. Г. Перерва // Авіація, промисловість, суспільство = Aviation, Industry, Society : матеріали 2-ї Міжнар. наук.-практ. конф., Кременчук, 12 травня 2021 р. : у 2 ч. Ч. 2 / гол. редкол.: В. В. Сокуренко ; Харків. нац. ун-т внутр. справ ; Кременчуц. льотний коледж. – Харків : ХНУВС, 2021. – С. 476-478.
Abstract: Доведено, що враження як продукт мають ряд специфічних особливостей. По-перше, враження нематеріальні – а це означає, що репутація постачальника вражень має надзвичайну важливість. По-друге, враження – "швидкопсувний продукт", їх не можна запасти на майбутнє: якщо туристичні місця в турі залишилися порожніми, то за цю цінність вже ніколи не можна буде отримати ніякої виручки.
ORCID: orcid.org/0000-0002-6256-9329
URI: http://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/53698
Appears in Collections:Кафедра "Менеджмент інноваційного підприємництва та міжнародних економічних відносин"

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Prykhodko_Formuvannia_polozhen_2021.pdf546,46 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open
Show full item record  Google Scholar



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.