Формування положень маркетингу вражень в індустрії туристичного бізнесу

Вантажиться...
Ескіз

Дата

2021

DOI

Науковий ступінь

Рівень дисертації

Шифр та назва спеціальності

Рада захисту

Установа захисту

Науковий керівник

Члени комітету

Видавець

Харківський національний університет внутрішніх справ

Анотація

Доведено, що враження як продукт мають ряд специфічних особливостей. По-перше, враження нематеріальні – а це означає, що репутація постачальника вражень має надзвичайну важливість. По-друге, враження – "швидкопсувний продукт", їх не можна запасти на майбутнє: якщо туристичні місця в турі залишилися порожніми, то за цю цінність вже ніколи не можна буде отримати ніякої виручки.

Опис

Ключові слова

міграція цінності, додана вартість, гостинність, туристичні послуги

Бібліографічний опис

Приходько Є. Г. Формування положень маркетингу вражень в індустрії туристичного бізнесу / Є. Г. приходько, П. Г. Перерва // Авіація, промисловість, суспільство = Aviation, Industry, Society : матеріали 2-ї Міжнар. наук.-практ. конф., Кременчук, 12 травня 2021 р. : у 2 ч. Ч. 2 / гол. редкол.: В. В. Сокуренко ; Харків. нац. ун-т внутр. справ ; Кременчуц. льотний коледж. – Харків : ХНУВС, 2021. – С. 476-478.