Формування положень маркетингу вражень в індустрії туристичного бізнесу
Дата
2021
DOI
Науковий ступінь
Рівень дисертації
Шифр та назва спеціальності
Рада захисту
Установа захисту
Науковий керівник
Члени комітету
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Харківський національний університет внутрішніх справ
Анотація
Доведено, що враження як продукт мають ряд специфічних особливостей. По-перше, враження нематеріальні – а це означає, що репутація постачальника вражень має надзвичайну важливість. По-друге, враження – "швидкопсувний продукт", їх не можна запасти на майбутнє: якщо туристичні місця в турі залишилися порожніми, то за цю цінність вже ніколи не можна буде отримати ніякої виручки.
Опис
Ключові слова
міграція цінності, додана вартість, гостинність, туристичні послуги
Бібліографічний опис
Приходько Є. Г. Формування положень маркетингу вражень в індустрії туристичного бізнесу / Є. Г. приходько, П. Г. Перерва // Авіація, промисловість, суспільство = Aviation, Industry, Society : матеріали 2-ї Міжнар. наук.-практ. конф., Кременчук, 12 травня 2021 р. : у 2 ч. Ч. 2 / гол. редкол.: В. В. Сокуренко ; Харків. нац. ун-т внутр. справ ; Кременчуц. льотний коледж. – Харків : ХНУВС, 2021. – С. 476-478.