Розвиток концепції екологічного маркетингу

Ескіз

Дата

2021

DOI

item.page.thesis.degree.name

item.page.thesis.degree.level

item.page.thesis.degree.discipline

item.page.thesis.degree.department

item.page.thesis.degree.grantor

item.page.thesis.degree.advisor

item.page.thesis.degree.committeeMember

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

Громадська організація "Європейська наукова платформа"

Анотація

Опис

Ключові слова

програми екомаркування, органічні продукти, логотипи, навколишнє середовище

Бібліографічний опис

Шапран О. Є. Розвиток концепції екологічного маркетингу / О. Є. Шапран // Сучасний стан та тренди розвитку фінансово-економічних відносин на мікро-та макрорівнях, маркетингові та логістичні стратегії : матеріали 2-ї Міжнар. спеціаліз. наук. конф., 11 червня 2021 р., м. Івано-Франківськ. – Вінниця : ЄНП, 2021. – С. 56-59.

item.page.endorsement

item.page.review

item.page.supplemented

item.page.referenced