Розвиток концепції екологічного маркетингу

Ескіз

Дата

2021

DOI

Науковий ступінь

Рівень дисертації

Шифр та назва спеціальності

Рада захисту

Установа захисту

Науковий керівник

Члени комітету

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

Громадська організація "Європейська наукова платформа"

Анотація

Опис

Ключові слова

програми екомаркування, органічні продукти, логотипи, навколишнє середовище

Бібліографічний опис

Шапран О. Є. Розвиток концепції екологічного маркетингу / О. Є. Шапран // Сучасний стан та тренди розвитку фінансово-економічних відносин на мікро-та макрорівнях, маркетингові та логістичні стратегії : матеріали 2-ї Міжнар. спеціаліз. наук. конф., 11 червня 2021 р., м. Івано-Франківськ. – Вінниця : ЄНП, 2021. – С. 56-59.

Підтвердження

Рецензія

Додано до

Згадується в