Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/55169
Title: Інтелектуальні види маркетингу: сенсорний маркетинг
Authors: Волченко, Анна Сергіївна
Перерва, Петро Григорович
Keywords: сенсорний маркетинг; бренд; реклама; попит; пропозиція; інтелектуальна власність
Issue Date: 2021
Publisher: Луцький національний технічний університет
Citation: Волченко А. С. Інтелектуальні види маркетингу: сенсорний маркетинг / А. С. Волченко, П. Г. Перерва // Маркетинг в умовах розвитку цифрових технологій : матеріали 4-ї Всеукр. наук.-практ. інтернет-конф., 29 жовтня 2021 р. – Луцьк : ІВВ ЛНТУ, 2021. – Вип. 4. – С. 118-121.
Abstract: Доведено, що аромат – зброя в руках досвідченого маркетолога, здатна перемогти будь-якого споживача. Він зробить покупку і сума цілком може бути вищою за заплановану. Нюх – одне з найбільш вразливих почуттів, які є у людини, тому що запахи впливають на уяву, емоції.
ORCID: orcid.org/0000-0002-6256-9329
URI: http://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/55169
Appears in Collections:Кафедра "Економіка бізнесу і міжнародні економічні відносини"

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Volchenko_Intelektualni_vydy_2021.pdf507,11 kBAdobe PDFView/Open
Show full item record  Google Scholar



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.