Інтелектуальні види маркетингу: сенсорний маркетинг
Дата
2021
DOI
item.page.thesis.degree.name
item.page.thesis.degree.level
item.page.thesis.degree.discipline
item.page.thesis.degree.department
item.page.thesis.degree.grantor
item.page.thesis.degree.advisor
item.page.thesis.degree.committeeMember
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Луцький національний технічний університет
Анотація
Доведено, що аромат – зброя в руках досвідченого маркетолога, здатна перемогти будь-якого споживача. Він зробить покупку і сума цілком може бути вищою за заплановану. Нюх – одне з найбільш вразливих почуттів, які є у людини, тому що запахи впливають на уяву, емоції.
Опис
Ключові слова
сенсорний маркетинг, бренд, реклама, попит, пропозиція, інтелектуальна власність
Бібліографічний опис
Волченко А. С. Інтелектуальні види маркетингу: сенсорний маркетинг / А. С. Волченко, П. Г. Перерва // Маркетинг в умовах розвитку цифрових технологій : матеріали 4-ї Всеукр. наук.-практ. інтернет-конф., 29 жовтня 2021 р. – Луцьк : ІВВ ЛНТУ, 2021. – Вип. 4. – С. 118-121.