Інтелектуальні види маркетингу: сенсорний маркетинг

Ескіз

Дата

2021

DOI

item.page.thesis.degree.name

item.page.thesis.degree.level

item.page.thesis.degree.discipline

item.page.thesis.degree.department

item.page.thesis.degree.grantor

item.page.thesis.degree.advisor

item.page.thesis.degree.committeeMember

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

Луцький національний технічний університет

Анотація

Доведено, що аромат – зброя в руках досвідченого маркетолога, здатна перемогти будь-якого споживача. Він зробить покупку і сума цілком може бути вищою за заплановану. Нюх – одне з найбільш вразливих почуттів, які є у людини, тому що запахи впливають на уяву, емоції.

Опис

Ключові слова

сенсорний маркетинг, бренд, реклама, попит, пропозиція, інтелектуальна власність

Бібліографічний опис

Волченко А. С. Інтелектуальні види маркетингу: сенсорний маркетинг / А. С. Волченко, П. Г. Перерва // Маркетинг в умовах розвитку цифрових технологій : матеріали 4-ї Всеукр. наук.-практ. інтернет-конф., 29 жовтня 2021 р. – Луцьк : ІВВ ЛНТУ, 2021. – Вип. 4. – С. 118-121.

item.page.endorsement

item.page.review

item.page.supplemented

item.page.referenced