Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/55170
Title: Digital-маркетинг як об'єкт інтелектуальної власності: сутність та сфери використання
Authors: Зіборов, Михайло Дмитрович
Видря, Єлизавета Володимирівна
Перерва, Петро Григорович
Keywords: цифровий маркетинг; просування бренду; реклама; інтелектуальна власність
Issue Date: 2021
Publisher: Луцький національний технічний університет
Citation: Зіборов М. Д. Digital-маркетинг як об'єкт інтелектуальної власності: сутність та сфери використання / М. Д. Зіборов, Є. В. Видря, П. Г. Перерва // Маркетинг в умовах розвитку цифрових технологій : матеріали 4-ї Всеукр. наук.-практ. інтернет-конф., 29 жовтня 2021 р. – Луцьк : ІВВ ЛНТУ, 2021. – Вип. 4. – С. 139-142.
Abstract: Доведено, інструменти Digital-Marketing дозволяють реалізувати практично будь-які завдання, від запуску бренду або нового продукту до глибокого залучення і формування лояльності.
ORCID: orcid.org/0000-0002-6256-9329
URI: http://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/55170
Appears in Collections:Кафедра "Економіка бізнесу і міжнародні економічні відносини"

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Ziborov_Digital-marketynh_2021.pdf502,75 kBAdobe PDFView/Open
Show full item record  Google Scholar



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.