Digital-маркетинг як об'єкт інтелектуальної власності: сутність та сфери використання
Дата
2021
DOI
item.page.thesis.degree.name
item.page.thesis.degree.level
item.page.thesis.degree.discipline
item.page.thesis.degree.department
item.page.thesis.degree.grantor
item.page.thesis.degree.advisor
item.page.thesis.degree.committeeMember
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Луцький національний технічний університет
Анотація
Доведено, інструменти Digital-Marketing дозволяють реалізувати практично будь-які завдання, від запуску бренду або нового продукту до глибокого залучення і формування лояльності.
Опис
Ключові слова
цифровий маркетинг, просування бренду, реклама, інтелектуальна власність
Бібліографічний опис
Зіборов М. Д. Digital-маркетинг як об'єкт інтелектуальної власності: сутність та сфери використання / М. Д. Зіборов, Є. В. Видря, П. Г. Перерва // Маркетинг в умовах розвитку цифрових технологій : матеріали 4-ї Всеукр. наук.-практ. інтернет-конф., 29 жовтня 2021 р. – Луцьк : ІВВ ЛНТУ, 2021. – Вип. 4. – С. 139-142.